Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista frontal dunha arqueta rectangular de cristal de rocha e pedras preciosas, con estrutura de ébano pavonado e damasquinado, do século XVII. Regalo do papa Urbano VIII á fundadora do convento.
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista frontal da base do crucifixo anterior con relicario. Sobre base sostida por catro anxos, as reliquias a da dereita de San Tiburcio Mártir, a central San Gelasio Mártir e a da esquerda, ilexible. No nivel superior, nunha fornela, unha pequenha talla dunha figura masculina, sedente, envolta en túnicas e cun libro na man esquerda- A ambos lados, ornatos.
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista detalle dun cadro con marco de madeira simple. No centro, composición piramidal, da Virxe Maria con manto oscuro sobre a cabeza, destacando a branca carnación, suxeitando o corpo de Xesús, en disposición diagonal, con pano de pureza e amosando a chaga do costado. Á esquerda dous anxos, recollen o brazo de Cristo, á dereita, outro anxo, porta a coroa de espiños e o tres cravos
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista detalle dun cadro con marco de madeira coa parte superior curva. No centro, composición piramidal, os rostros xuntos das dúas figuras. O busto de Virxe con manto sobre a cabeza e un colar no pescozo, collendo coas mans o corpo do Neno, figura de pé cunha veladura como vestido.
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista xeral dun cadro, óleo sobre cobre, con marco de madeira liso. No centro da composición o corpo de Cristo sen cravos e recollido polos santos varones (José de Arimatea e Nicodemo). Aos pés da cruz, as santas mulleres: Maria Magdalena, besando os pés de Cristo; de costas e de xeonllos (Salomé ou María de Cleofás), xusto a beira da cruz, a Virxe María de xeonllos en actitude orante, e de pé, con longo manto, (Salomé ou María de Cleofás). No lateral dereito, hai dúas figuras masculinas con turbantes e ricas vestiduras.
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista frontal dun copón. Sobre unha base e un tallo labrados, se representa o recipente cor ornatos vexetais e medallóns con rostros masculinos. Está rematado por unha cruz moi sinxela
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista detalle dun crucifixo de marfil. Peza con cruz de madeira cos remates dos travesaños decorados con cabezas aladas de anxos e sobre peaña con follas de acanto. A figura de Cristo en marfil, estilizada, con pano de pureza atada con cordón, tres cravos e cabeza ladeada mirando ao ceo
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista detalle dun crucifixo de marfil. Peza con cruz de madeira cos remates dos travesaños en metal e figura de Cristo con pano de pureza, tres cravos e cabeza mirando ao ceo. No extremo do travesaño maior, unha cartela con lenda carcteres hebreos e: INRI.
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista frontal dunha custodia toledana do primeiro tercio do século XVII. Sobre unha base e un tallo sinxelos, se representa o recipente con ornatos de filigranas xeométricas e florais. No medio da parte superior, unha cruz máis sinxela
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista detalle dunha escultura en madeira policromada. Figura da Virxe con vestido branco e manto azul, coas mans xuntas no peito, en actitude orante e con dobre coroa de metal. Vai en mandorla de raios tamén de metal e sobre peaña con dragón e a media lúa.
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista detalle dunha copia da Piedade de Miguel Ángel. Sobre unha peaña sinxela, a Virxe suxeita o corpo de Xesús, en disposición diagonal, con pano de pureza e amosando a chaga do costado
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista frontal dun relicario. Base rectangular dividida en tres partes con reliquias, a central `S. Papa Pio M.` Sobre a base dous anxos sosteñen unha urna de crista e dentro, sobre unha bandeixa, un dos cravos de Cristo. Da urna pende unha lenda `S. Martinº Obispº`.
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista frontal dun relicario de madeira. Sobre peaña cúbica, a figura do torso de San Sebastián adolescente, atado a unha árbore, co brazo dereito colgado inerte; leva coroa de santiadade e palma de martirio na súa man esquerda
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista frontal do relicario de prata e ágatas, enmarcado nunha decoración de figuras xeométricas, volutas e anxos. Enriba da reliquia, unha pequeha inscrición `ANNAMRIAMTER`. Arte italiana de principios de século XVII
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista frontal dun relicario de bronce, prata dourada e esmaltes opacos. Na parte superior hai dous anacos da Vera Cruz.
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista lateral dereita dunha cabeza momificada de varón, co barba e cos ollos e a boca entreabertos, sobre pano de tea
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista frontal dun relicario de madeira. Retablo dun so corpo con tres fornelas con arco de medio punto, e columnas con capiteis compostos, e remate de frontón triangular con táboa pintada e dous. Na fornela central, figura da Piedade, segundo modelo de Miguel Ángel. As fornelas laterais están baleiras
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista frontal dun retablo-relicario de ébano e prata. Na fornela central, Virxe co Neno no colo, deteriorada, con perda de ambas mans. No moble, de estilo neoclásico, hai 26 compartimentos para outras tantas reliquias, entre elas da Magdalena e de Sta. Isabel
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista detalle dun relevo feito en cera, enmarcado. No centro da composición, figura do ancián San Xerome, sedente leendo un libro ante un escritorio e cos seus atributos: torso espido, tosca cruz de madeira, a caveira e a figura do león. Arte popular italiano do século XVII
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista detalle dunha escultura en madeira policromada. Figura da Virxe con roupas con movemento, coas mans xuntas no peito e con coroa de metal e doce estrelas. Está sobre peaña, cun pé nun dragón e outro na media lúa.