Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Vista detalle dun tapiz; no centro da composición, e sedente unha figura masculina con diadema. Á esquerda, figura de home con saia curta (Aquiles) e mirando cara outra figura con helmo que o sinala. Á dereita tres figuras masculinas observan a escena. Nos flancos do tapiz, unha cariátide e un atlante.
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Vista xeral dun tapiz dunha obra de David Téniers; na parte superior e diante dunha arquitectura, hai unha parella e un rapaz sentados sobre bocois para xantar; na parte inferior e diante dunha casa, catro homes sentados a redor dunha mesa comendo, á dereita, outra parella aparece sinlando aos catro homes da mesa
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Vista xeral dun tapiz; no centro unha figura sedente e outra recostada mirando a un fauno tocando a frauta; á dereita e de costas, figura de neno (Aquiles) tocando un laúde. Nos flancos do tapiz, unha cariátide e un atlante.
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Vista xeral dun tapiz dunha obra de David Téniers; na parte central, hai un grupo de homes e mulleres bailando; na dereita, unha cantina chea de xente e unha mesa con varios comensais. Á esquerda, un pouco máis retrasado, hai unha muller que bota do recinto a uns mozos cunha vasoira. No fondo, unha paisaxe
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Vista xeral dun tapiz dunha obra de David Téniers; á dereita, e diante dunha casa pronunciado tellado, escena coa matanza dun porco; á esquerda, cunha ponte ao fondo, o que semella un río, onde están a patinar. No fondo, unha paisaxe con máis casas
Vista detalle da ábsida dunha igrexa; construción de planta semicircular con tres ventás con arco de medio punto sobre columniñas de capiteis animados, sillería con abundante argamasa e canzorros baixo o tellado
Vista xeral da cabeceira dunha igrexa; construción rectangular cos muros encalados e tellado a dúas augas. Inscrita nun recinto pechado cun cruceiro e con acceso mediante escaleiras decoradas con pináculos e bolas
Maciñeira y Pardo de Lama, Federico, 1870-1943
Vista xeral de ábsida gótica con arcos apuntados e estilizados contrafortes, con muro pegado de diferente fábrica.
Vista detalle da ábsida dunha igrexa; construción de sillería granítica e planta semicircular lixeiramente alargada con dous corpos; no superior, dous vanos estreitos e rectangulares a mais dun ventá con arquivoltas decoradas con `taqueado` sobre columniñas de capiteis vexetais, con canzorros baixo o tellado
Ínsua López, José Manuel, 1877-1919, Fotógrafo . (Viveiro )
Vista detalle de grupo escultórico en composición piramidal; á esquerda figura masculina lixeiramente agachada con capa, coroa e portando un copón (Gaspar); á súa esquerda, figura de pé con turbante, barbado e cun cofre nas mans (Baltasar); no centro de seonllos, figura masculina (Melchor) entregando unha caixa a unha figura feminina sedente (Virxe) e con neno (Xesús) sobre as pernas. Completa a escena, outra figura masculina con barba e caperuza na cabeza (San Xosé) ao lado dereito da muller
O cartón leva unha orla de motivos ondulantes e escudo de España superado por cortina
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Aguia bicéfala de prata sobre fondo de tecido escuro. Peza moi ornada que descansa sobre tres patas. No centro un texto relixioso en latín rodeado de acios de uvas e espigas de trigo, co dúas cabezas de anxos no centro e entre as da aguia. No medio destas, un escudo central con dous leóns rampantes, un a cada lado, catro torres en cada esquina, no centro dous lobos sobre unha base, un enriba doutro, e superado por coroa
Pernas de Salazar, Santiago, 1881-1951, Fotógrafo . (Mondoñedo )
Vista frontal do altar da Catedral de Mondoñedo. Retablo maior, de estilo rococó, con columnas neoclásicas, con dous corpos, o primeiro coa Asunción da Virxe rodeada de anxos e nubes e o segundo representa o misterio da Santísima Trinidade.
Rodríguez Gutiérrez, Constantino, 1879-1947, Fotógrafo . (Lugo )
Vista xeral do altar maior. Retablo de forma cóncava con catro columnas con capiteis compostos, que albergan un camarín cunha custodia. Sobre as columnas un arquitrabe superado por remate cupulado que acolle a representación da Santísima Trinidade entre raios. Á dereita, tres das arcadas apuntadas da xirola da igrexa
O cartón leva unha orla de motivos ondulantes e escudo de España superado por cortina
Vista xeral do altar maior da igrexa parroquial de Santa María de Loureda que, sobre unha estrutura de columnas, representa a morte e a ascensión da Virxe. No nivel inferior, a Virxe xacente cos apóstolos, entre este nivel e o superior ascende aos ceos e no superior, Cristo e Deus Pai agardan por ela coa coroa nas mans
Pernas de Salazar, Santiago, 1881-1951, Fotógrafo . (Mondoñedo )
Vista xeral de altar-relicario de madeira nunha das naves laterais. Enmarcado por pilastras decoradas con motivos vexetais, arco de medio punto e remate superior de frontón con escudo e pináculos con bolas. O arco alberga, un relicario con dúas portas; cada unha delas, con sete placas decoradas, seis con motivos vexetais e unha figurada. No tímpano, imaxe de San Rosendo, con tiara e báculo.
Vista xeral do lateral dunha igrexa con muros de sillería; alzado con dous corpos con arcos de medio punto, macizos contrafortes e tellado a dúas augas. Na planta baixa, porta con arco lobulado; no andar, ventás con arcos, sobre estilizadas columnas e vanos moi estreitos
Rodríguez Gutiérrez, Constantino, 1879-1947, Fotógrafo . (Lugo )
Vista frontal da montaxe realizada no século XVIII de parte do antigo Retablo Maior da Catedral de Lugo, obra de Cornelis de Holanda. Obra en tres niveis: o inferior decorado con motivos vexetais ao redor dunha gran porta; no segundo nivel, 6 fornelas a dúas alturas representan escenas relixiosas da vida de Cristo; no terceiro preside o conxunto unha imaxe central da Virxe co Neno no colo sostendo unha cruz rodeados de anxos, e aos lados os evanxelistas
Ínsua López, José Manuel, 1877-1919, Fotógrafo . (Viveiro )
Vista frontal dun grupo escultórico de dúas figuras representando a Anunciación de María, o anxo na dereita e a Virxe, nun scriptorium á esquerda.
Ínsua López, José Manuel, 1877-1919, Fotógrafo . (Viveiro )
Vista frontal do anverso da cruz procesional da Igresa de Santa María do Campo de Viveiro. Sobre unha macolla de estrutura arquitectónica gótica hexagonal, con ventás e pináculos, elévase un Cristo crucificado en cruz de prata do século XVI, de forma flordelisada con motivos vexetais platerescos
Vista detalle dun libro; inscrito nun rectangulo, figura masculina barbada e con coroa de santidade, vai vestido con toga e descalzo, leva na súa man esquerda un libro e a dereita con dous dedos levantados. A ambos lados da imaxe, o inicio e o fin duns textos en latín