Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Vista detalle dun tapiz; no centro da composición, e sedente unha figura masculina con diadema. Á esquerda, figura de home con saia curta (Aquiles) e mirando cara outra figura con helmo que o sinala. Á dereita tres figuras masculinas observan a escena. Nos flancos do tapiz, unha cariátide e un atlante.
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Vista xeral dun tapiz dunha obra de David Téniers; na parte superior e diante dunha arquitectura, hai unha parella e un rapaz sentados sobre bocois para xantar; na parte inferior e diante dunha casa, catro homes sentados a redor dunha mesa comendo, á dereita, outra parella aparece sinlando aos catro homes da mesa
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Vista xeral dun tapiz; no centro unha figura sedente e outra recostada mirando a un fauno tocando a frauta; á dereita e de costas, figura de neno (Aquiles) tocando un laúde. Nos flancos do tapiz, unha cariátide e un atlante.
Imaxe de anciá sedente facendo labor, cun gorro branco na cabeza. Á súa esquerda, unha nena coloca unha pluma no gorro da muller.
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Vista xeral dun tapiz dunha obra de David Téniers; na parte central, hai un grupo de homes e mulleres bailando; na dereita, unha cantina chea de xente e unha mesa con varios comensais. Á esquerda, un pouco máis retrasado, hai unha muller que bota do recinto a uns mozos cunha vasoira. No fondo, unha paisaxe
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Vista xeral dun tapiz dunha obra de David Téniers; á dereita, e diante dunha casa pronunciado tellado, escena coa matanza dun porco; á esquerda, cunha ponte ao fondo, o que semella un río, onde están a patinar. No fondo, unha paisaxe con máis casas
Vista detalle da ábsida dunha igrexa; construción de planta semicircular con tres ventás con arco de medio punto sobre columniñas de capiteis animados, sillería con abundante argamasa e canzorros baixo o tellado
Vista xeral da cabeceira dunha igrexa; construción rectangular cos muros encalados e tellado a dúas augas. Inscrita nun recinto pechado cun cruceiro e con acceso mediante escaleiras decoradas con pináculos e bolas
Maciñeira y Pardo de Lama, Federico, 1870-1943
Vista xeral de ábsida gótica con arcos apuntados e estilizados contrafortes, con muro pegado de diferente fábrica.
Vista detalle da ábsida dunha igrexa; construción de sillería granítica e planta semicircular lixeiramente alargada con dous corpos; no superior, dous vanos estreitos e rectangulares a mais dun ventá con arquivoltas decoradas con `taqueado` sobre columniñas de capiteis vexetais, con canzorros baixo o tellado
Vista xeral do interior da ábsida do mosteiro de Carboeiro.
Acibecheiro no seu obradoiro, retocando unha peza de acibeche que apoia no seu banco de traballo
Novoa
Acto na Biblioteca de Xaquín Lorenzo Fernández para recibir un donativo de Caixa Galicia con motivo do Día Internacional dos Museos. Presidindo a mesa, Antonio Fraguas Fraguas, director do Museo e sentados ao redor, o representante de Caixa Galicia e os membros da Xunta Reitora do museo Manuel Caamaño Suárez e Fernando Acuña Castroviejo.
01. Intervención de Eugenio Granell durante o acto de presentación da súa fundación no Museo do Pobo Galego. Detrás, Domingo García Sabell como Delegado do Goberno en Galicia, Carmen Alborch, Ministra de Cultura, e á dereita o pintor Laxeiro.
02. Eugenio Granell, Domingo García Sabell, Carmen Alborch, Manuel Fraga Iribarne e Xerardo Estévez Fernández, alcalde de Santiago, partillando na exposición de presentación da Fundación Granell.
Novoa
Reportaxe do acto oficial de entrega das obras de rehabilitación do soto (antigo parque de Bombeiros) a cargo da empresa J. Malvar S.A., con recepción na actual Biblioteca Baltar (Salón Verde) e visita á nova sala da ala norte de Bonaval coas obras xa rematadas.
01. Thais de Picaza, Presidenta de Construcións J. Malvar, asina no Libro de Ouro do Museo; ao seu carón Antonio Fraguas Fraguas, Presidente do Padroado do Museo. A ambos lados, os membros do Padroado Carlos Valle Pérez, Luciano García Alén, Xosé Filgueira Valverde, Clodio González Pérez (de pé), Manuel Caamaño Suárez e Xosé Fernández.
02-05. Thais de Picaza recibe de Antonio Fraguas á figura do Xohan Tuorum, regalo institucional do Museo. A ambos lados, membros do Padroado.
06. Luciano García Alén falando con Antonio Fraguas Fraguas
07. Varios membros do Padroado sentados á mesa durante o acto: Antonio Rodríguez Fraiz, Isaac Díaz Pardo, Xosé Antón Gómez Segade, Rafael Baltar Tojo, ¿?, Francisco Calo Lourido e Xosé Ramón Fandiño Veiga
08. Thais de Picaza con Luciano García Alén e Isaac Díaz Pardo na nova sala do soto da ala norte de Bonaval
09-10. Thais de Picaza e Antonio Fraguas Fraguas apertándose as mans.
11. Thais de Picaza e Luciano García Alén partillando na nova sala rehabilitada.
12. Thais de Picaza con Xosé Filgueira Valverde e Antonio Fraguas Fraguas. Detrás, Iago Seara, Rafael Baltar e Francisco Río Barxa
13. Xosé Antón Gómez Segade, Thais de Picaza, Rafael Baltar Tojo, Francisco Río Barxa, Xosé Filgueira Valverde e Luciano García Alén na nova sala rehabilitada
14. Thais de Picaza e membros do Padroado visitando as novas obras.
15. Fernando Acuña Castroviejo, Xosé Antón Gómez Segade, Thais de Picaza, Iago Seara, Xosé Lino Vázquez-Monxardín, Clodio González Pérez, Francisco Calo Lourido, Luciano García Alén, Francisco Río Barxa, Salvador García-Bodaño, Antonio Rodríguez Fraiz e Lino Lema Bouzas, na nova sala.
16. Fernando Acuña Castroviejo, Xosé Antón Gómez Segade, Thais de Picaza, Iago Seara, Xosé Lino Vázquez-Monxardín, Clodio González Pérez, Francisco Calo Lourido, Luciano García Alén, Francisco Río Barxa, Salvador García-Bodaño, Carlos García Martínez, Antonio Rodríguez Fraiz e Lino Lema Bouzas, na nova sala.
17. Thais de Picaza sinala un detalle da rehabillación á Xosé Antón Gómez Segade; á esquerda, Fernando Acuña Castroviejo e Luciano García Alén; á dereita, Iago Seara, Xosé Lino Vázquez-Monxardín e, de costas cun cigarro na man, Carlos García Martínez.
18. Fernando Acuña Castroviejo e Xosé Antón Gómez Segade con Thais de Picaza; detrás, Xosé Lino Vázquez-Monxardín. Á dereita: Rafael Baltar Tojo, Francisco Río Barxa, Luciano García Alén e Xosé Filgueira Valverde partillando.
19. Antonio Fraguas Fraguas, Luciano García Alén e Isaac Díaz Pardo na sala do soto da ala norte de Bonaval. Detrás, Carlos García Martínez, Manuel Caamaño Suárez, ¿?, Lino Lema Bouzas, Antonio Rodríguez Fraiz e Xosé Fernández.
20. Thais de Picaza con Antonio Fraguas Fraguas; detrás, Iago Seara, Rafael Baltar Tojo e Salvador García-Bodaño
21. Thais de Picaza acompañada de Luciano García Alén na saída do acto polo claustro baixo de Bonaval
21. Thais de Picaza falando con Xosé Filgueira Valverde, Antonio Fraguas Fraguas, Francisco Río Barxa e Rafael Baltar Tojo na sala do soto da ala sur
01. Chegada, á recepción do Museo, do Ministro de Cultura, Pío Cabanillas Gallas, e do Alcalde de Santiago, Antonio Castro García, situados en primeiro plano. Detrás, varios membros do Padroado do MPG: de esquerda á dereita, Salvador García Bodaño, Justo Beramendi González, Rafael Baltar Tojo e Xerardo Fernández Albor. Máis atrás, Antonio Fraguas Fraguas.
02. Comitiva dirixíndose ao Auditorio polo Claustro de Bonaval. De esquerda a dereita: Antonio Castro García, alcalde de Santiago, Rafael Baltar Tojo, Pío Cabanillas Gallas, ministro de Cultura, descoñecido e Xaquín Lorenzo Fernández, presidente do Padroado. Detrás, Antonio Fraguas Fraguas, Salvador García Bodaño e Justo Beramendi González.
03. Comitiva dirixíndose ao Auditorio polo Claustro de Bonaval. De esquerda a dereita: Antonio Castro García, alcalde de Santiago, Pío Cabanillas Gallas, ministro de Cultura, e Agustín Sixto Seco entre dous descoñecidos. Detrás, Luciano García Alén, Xaquín Lorenzo Fernández, Xosé Mª Álvarez Blázquez e Xosé Filqueira Valverde
04. Comitiva entrando ao Auditorio do Museo. De esquerda a dereita: Xosé Filqueira Valverde, Antonio Fraguas Fraguas, descoñecido. Antonio Castro García, Pío Cabanillas Gallas, Rafael Baltar Tojo e Xaquín Lorenzo Fernández.
05. Membros do Padroado e público asistente ao acto
06. Intervención do Presidente do Padroado do MPG, Xaquín Lorenzo Fernández. Na mesa, entre dous descoñecidos, Pío Cabanillas Gallas e Antonio Castro García.
07. Intervención do Presidente do Padroado do MPG. De esquerda a dereita, Xaquín Lorenzo Fernández (de pé); descoñecido, Pío Cabanillas Gallas, Antonio Castro García, descoñecido, Rafael Baltar Tojo e descoñecido.
08. Aperta de mans entre Xaquín Lorenzo Fernández, Presidente do Padroado, e Pío Cabanillas Gallas, Ministro de Cultura.
09. Xaquín Lorenzo, de pé, durante a súa intervención. Sentados, de esquerda a dereita: Xosé Mª Álvarez Blanzquez, Antonio Fraguas Fraguas, descoñecido, Pío Cabanillas Gallas, Antonio Castro García, descoñecido, Rafael Baltar Tojo, Descoñecido, Ramón Piñeiro
10. Intervención de Pío Cabanillas Gallas, Ministro de Cultura
11. Antonio Fraguas Fraguas, Xaquín Lorenzo Fernández, descoñecido, Pío Cabanillas Gallas, Antonio Castro García, descoñecido e Rafael Baltar Tojo de pé cantando o himno galego.
12-13-14-15. Carlos García Martínez, acompañado polos membros do Padroado, dando explicacións a Pío Cabanillas na sala de Cestaría
16. Retrato de grupo dos membros do Padroado presentes no acto de inauguración do MPG
Ínsua López, José Manuel, 1877-1919, Fotógrafo . (Viveiro )
Vista detalle de grupo escultórico en composición piramidal; á esquerda figura masculina lixeiramente agachada con capa, coroa e portando un copón (Gaspar); á súa esquerda, figura de pé con turbante, barbado e cun cofre nas mans (Baltasar); no centro de seonllos, figura masculina (Melchor) entregando unha caixa a unha figura feminina sedente (Virxe) e con neno (Xesús) sobre as pernas. Completa a escena, outra figura masculina con barba e caperuza na cabeza (San Xosé) ao lado dereito da muller
O cartón leva unha orla de motivos ondulantes e escudo de España superado por cortina
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Aguia bicéfala de prata sobre fondo de tecido escuro. Peza moi ornada que descansa sobre tres patas. No centro un texto relixioso en latín rodeado de acios de uvas e espigas de trigo, co dúas cabezas de anxos no centro e entre as da aguia. No medio destas, un escudo central con dous leóns rampantes, un a cada lado, catro torres en cada esquina, no centro dous lobos sobre unha base, un enriba doutro, e superado por coroa
Vista xeral da aldea de Piornedo con varias pallozas de cuberta vexetal e os hórreos cuadrangulares sobre catro pés e cuberta vexetal. Ao fondo a serra dos Ancares.