Cartel da Bienal de Arte organizada pola Diputación de Pontevedra no ano 1982. Óleo de M. Torres. Deseño, M. Janeiro, F. Mantecón
Vista detalle da ábsida dunha igrexa; construción de sillería granítica e planta semicircular lixeiramente alargada con dous corpos; no superior, dous vanos estreitos e rectangulares a mais dun ventá con arquivoltas decoradas con `taqueado` sobre columniñas de capiteis vexetais, con canzorros baixo o tellado
Vista xeral do interior da ábsida do mosteiro de Carboeiro.
Ínsua López, José Manuel, 1877-1919, Fotógrafo . (Viveiro )
Vista detalle de grupo escultórico en composición piramidal; á esquerda figura masculina lixeiramente agachada con capa, coroa e portando un copón (Gaspar); á súa esquerda, figura de pé con turbante, barbado e cun cofre nas mans (Baltasar); no centro de seonllos, figura masculina (Melchor) entregando unha caixa a unha figura feminina sedente (Virxe) e con neno (Xesús) sobre as pernas. Completa a escena, outra figura masculina con barba e caperuza na cabeza (San Xosé) ao lado dereito da muller
O cartón leva unha orla de motivos ondulantes e escudo de España superado por cortina
Anotación de Ricardo Blanco-Cicerón sobre como adquirir ua machado de bronce que ten en propiedade o seu amigo de Tui Juan Areses.
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Aguia bicéfala de prata sobre fondo de tecido escuro. Peza moi ornada que descansa sobre tres patas. No centro un texto relixioso en latín rodeado de acios de uvas e espigas de trigo, co dúas cabezas de anxos no centro e entre as da aguia. No medio destas, un escudo central con dous leóns rampantes, un a cada lado, catro torres en cada esquina, no centro dous lobos sobre unha base, un enriba doutro, e superado por coroa
Cartel da mostra dunha escolma de debuxos de Agustín Portela Paz, e tamén da presentación dun libro e a homenaxe que se lle fixo por parte da Deputación de Pontevedra
Schauer, Gustav, 1826-1902, Fotógrafo . (Berlín )
Vista detalle dun gravado. Representación alegórica dun gravador, sostendo unha prancha de metal e un buril. Aos lados sendas figuras de anxos.
Pernas de Salazar, Santiago, 1881-1951, Fotógrafo . (Mondoñedo )
Vista frontal do altar da Catedral de Mondoñedo. Retablo maior, de estilo rococó, con columnas neoclásicas, con dous corpos, o primeiro coa Asunción da Virxe rodeada de anxos e nubes e o segundo representa o misterio da Santísima Trinidade.
Rodríguez Gutiérrez, Constantino, 1879-1947, Fotógrafo . (Lugo )
Vista xeral do altar maior. Retablo de forma cóncava con catro columnas con capiteis compostos, que albergan un camarín cunha custodia. Sobre as columnas un arquitrabe superado por remate cupulado que acolle a representación da Santísima Trinidade entre raios. Á dereita, tres das arcadas apuntadas da xirola da igrexa
O cartón leva unha orla de motivos ondulantes e escudo de España superado por cortina
Vista xeral do altar maior da igrexa parroquial de Santa María de Loureda que, sobre unha estrutura de columnas, representa a morte e a ascensión da Virxe. No nivel inferior, a Virxe xacente cos apóstolos, entre este nivel e o superior ascende aos ceos e no superior, Cristo e Deus Pai agardan por ela coa coroa nas mans
Interior da igrexa do mosteiro, con retablo barroco. Destacan catro homes de seonllos rezando ante o altar e unha muller sentada nun dos bancos laterais.
Pernas de Salazar, Santiago, 1881-1951, Fotógrafo . (Mondoñedo )
Vista xeral de altar-relicario de madeira nunha das naves laterais. Enmarcado por pilastras decoradas con motivos vexetais, arco de medio punto e remate superior de frontón con escudo e pináculos con bolas. O arco alberga, un relicario con dúas portas; cada unha delas, con sete placas decoradas, seis con motivos vexetais e unha figurada. No tímpano, imaxe de San Rosendo, con tiara e báculo.
Nota manuscrita sobre uns calcos de ladrillos depósitados na Academia Galega, que o Sr. Mayer quere reproducir.
Rodríguez Gutiérrez, Constantino, 1879-1947, Fotógrafo . (Lugo )
Vista frontal da montaxe realizada no século XVIII de parte do antigo Retablo Maior da Catedral de Lugo, obra de Cornelis de Holanda. Obra en tres niveis: o inferior decorado con motivos vexetais ao redor dunha gran porta; no segundo nivel, 6 fornelas a dúas alturas representan escenas relixiosas da vida de Cristo; no terceiro preside o conxunto unha imaxe central da Virxe co Neno no colo sostendo unha cruz rodeados de anxos, e aos lados os evanxelistas
Ínsua López, José Manuel, 1877-1919, Fotógrafo . (Viveiro )
Vista frontal dun grupo escultórico de dúas figuras representando a Anunciación de María, o anxo na dereita e a Virxe, nun scriptorium á esquerda.
Ínsua López, José Manuel, 1877-1919, Fotógrafo . (Viveiro )
Vista frontal do anverso da cruz procesional da Igresa de Santa María do Campo de Viveiro. Sobre unha macolla de estrutura arquitectónica gótica hexagonal, con ventás e pináculos, elévase un Cristo crucificado en cruz de prata do século XVI, de forma flordelisada con motivos vexetais platerescos
Apóstolos Pedro, Paulo, Santiago e Xoán nunha xamba do Pórtico da Gloria da Catedral de Santiago de Compostela
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Arqueta eucarística da Colexiata de Santa María do Campo sobre fondo de tecido escuro. A arqueta é unha caixa octogonal profusamente ornada con motivos vexetais e anxos. Apóiase sobre catro aguias coas ás despregadas. Coroa o conxunto un Agnus Dei sobre un leito de espigas e acios de uvas
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista frontal dunha arqueta rectangular de cristal de rocha e pedras preciosas, con estrutura de ébano pavonado e damasquinado, do século XVII. Regalo do papa Urbano VIII á fundadora do convento.