Vista detalle dun calvario de mesa con figuras de márfil. Ten base troncocónica con imaxe de santo, sobre a base, Cristo na cruz, acompañado da Virxe María, María Madalena e San Xoán Bautista.
Carta de Aurelio Ribalta, do Instituto Filológico Español, acerca dos esmaltes que albergan museos arqueolóxicos nacionais, Museo de Burgos, e estranxeiros
Rivas comunica que acepta a oferta de Blanco-Cicerón de 200 pesteas polos marfís, e ofrece o cadro de cobre por 500, se lle interesa
Rivas comunica que hai outra persoa interesada en parte das pezas que quere Blanco-Cicerón, que os marfís están reservados, mais os obxectos de cobre si que poden estar a súa disposición.
O remitente propón a Blanco-Cicerón un intercambio de pezas: un esmalte do século XVI del por unhas placas de cobre gravadas deste, e un pequeno marfil que lle gustaría cambiar por obxectos pequenos romanos de bronce
O remitente recorda a Blanco-Cicerón que lle envíe unha fotografía dun díptico de marfil, as dimensións e o prezo da peza
Carta do Sr. Zurita sobre o encargo do deseño dun canino de marfil
Vista xeral dun conxunto de cinco placas de marfil e dúas de acibeche con escenas figurativas de temática relixiosa (crucifixión, Virxes, San Xurxo e o dragón); un diptico de marfil con figura de Virxe con Neno e a Virxe Abrideira de Allariz, con escenas dos gozos e festas marianos
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Cabeiro de elefante tallado, ornamentos organizados en varias franxas decorativas horizontais por medio de bandas de contas e de trenzados, con escenas de caza con seres reais e mitolóxicos, e o escudo da Casa de Avis. Remate superior tallado en forma de cabeza de animal de largos dentes que sostén a boquilla en forma de trompeta. Figuras de serpes reptantes decoran os buratos para a corda de colgar
Vista dun Cristo de marfil sobre cruz de madeira e o fondo escuro
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista detalle dun crucifixo de marfil. Peza con cruz de madeira cos remates dos travesaños decorados con cabezas aladas de anxos e sobre peaña con follas de acanto. A figura de Cristo en marfil, estilizada, con pano de pureza atada con cordón, tres cravos e cabeza ladeada mirando ao ceo
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista detalle dun crucifixo de marfil. Peza con cruz de madeira cos remates dos travesaños en metal e figura de Cristo con pano de pureza, tres cravos e cabeza mirando ao ceo. No extremo do travesaño maior, unha cartela con lenda carcteres hebreos e: INRI.
Vista detalle dun crucifixo coa imaxe de Cristo en marfil, sobre peaña cuadrangular escura con incrustacións de marfil o mesmo que a cruz.
Conxunto de tres marfís. Á esquerda, figura de Virxe con Neno no colo. No centro, estoxo decorado con dúas figuras centrais, que semellan bicarse, e cun león na parte superior. Á dereita, unha santa (Santa Marta) sobre un dragón.
Virxe Abrideira (século XIII) do Convento de Santa Clara de Allariz, aberta. Imaxe sedente da Virxe co Neno no colo, aberta é un pequeno altar tripartito cando se abren os gonzos da súa fronte, que fai de porta e permite ver o seu interior, labrado con escenas relixiosas dos gozos de María, resumo das festas adicadas á Virxe codificadas na liturxia cristiá occidental no século XIII.
Virxe Abrideira (século XIII) do Convento de Santa Clara de Allariz, pechada. Imaxe sedente da Virxe co Neno no colo
Vista dunha placa de marfil co marco de madeira tallada. Representa á Virxe co Neno no colo entregando o rosario á San Francisco e San Domingos, e varios anxos
Vista de dúas placas de marfil enmarcadas en madeira. A imaxen da dereita é unha crucifixión con tres figuras: a Virxe, Xesús e o discípulo. A da dereita é a Asunción: a Virxe, Deus Pai representado coma un rei e co xesto do pantocrátor, e un anxo
Mas Castañeda, Pelai, 1891-1954, Fotógrafo . (Barcelona )
Parella de marfís, á esquerda, figura sedente de santa, co elemento do seu martirio, unha roda e cos pés sobre a figura xacente dun home. Á dereita, figura de Virxe con rosa nunha man e o Neno bendecindo na outra.
O remitente, escultor compostelán, comenta sobre un marfil vexetal extraído da Phytelephas macrocarpa, unha especie de palmeira, moi similar ao de elefante.