O pintor e resturador Julián Gómez y García, fai a tasación de varias obras de arte de Francisco Cerdá, que deixa en herdanza ao seu sobriño Alejandro Cerdá.
Artículo sobre a posible existencia dun templo adicado a Diana, tras a aparición dunha lápida votiva á deusa. Inclúe a ubicación do achado, a discrición e transcrición, a mais dun debuxo a lapis da posible edificación.
Vista da escena da condena á morte de Xesús, ten como marco unha arquitectura clásica. No centro Pilatos sentado e lavando as mans. Na esquerda dous homes levan prendido ao Mesías.
Vista da escena de Xesús cargando coa cruz onde vai ser crucificado. No centro o Mesías mirando ao ceo, con dous homes que lle axudan a levantar a cruz.
Vista da escena da primeira caída de Xesús. No centro o Mesías, no chan coa cruz no ombro, ao redor a multitude atacandoo.
Vista da escena do encontro entre Xesús e a sú nai. No centro o Mesías carga coa cruz, á dereita, a figura da Virxe case váida, ademais doutra muller de costas e de seonllos.
Vista da escena onde Simón axuda a Xesús a levar a carga. No centro o Mesías vaído no chan e Simón levantando a cruz.
Vista da escena onde Verónica enxuga o rostro de Xesús. No centro o Mesías coa cruz aos ombros, e á esquerda, de seonllos a mujer con pano.
Vista da escena da segunda caída de Xesús. No centro o Mesías no chan, coa cruz ao lombo, e dous homes, un, levantando a cruz o outro, agarrando un brazo de Xesús.
Vista da escena de Xesús consolando ás fillas de Xerusalén. No centro o Mesías coa cruz ao lombo, tendelle a man a tres mulleres, dúas sentadas e a outra, de seonllos e de costas, cun neno nos brazos.
Vista da escena da terceira caída de Xesús, agora xa chegando ao monte Calvario. No centro o Mesías, vaído e tirando no chan. Varios homes teñen que axudar a levantalo.
Vista da escena onde despoxan Xesús das súas vestidura. No centro o Mesías, co torso espido mira ao ceo, no chan a cruz.
Vista da escena do encravamento de Xesús. No centro o Mesías, sobre a cruz; un hombre con martelo en alto e cravo na man de Xesús.
Vista da escena da morte de Xesús. No centro o Mesías, morto na cruz. Á dereita, o centurión Longinos sinalando a Xesús; á esquerda as santas mulleres, María Madalena, María Salomé e María de Cleofás
Vista da escena do descendemento da cruz. No centro, aos pés da cruz, a virxe María co corpo do seu fillo morto. Á dereita, as tres Marías (Madalena, Salomé e María de Cleofás); á esquerda, de seonllos San Xoán, de pés, Xosé de Arimatea e Nicodemo.
Vista da escena do sepulcro. No centro, a Virxe María e San Xoán; á dereita, Xosé de Arimatea e Nicodemo co corpo de Xesús. Á esquerda, a tresa Marías (Madalena, Salomé e María de Cleofás).
Vista xeral dunha escultura de corpo enteiro, branca sobre fondo escuro. A figura sedente representa a un pintor, na man esquerda leva un pincel e na dereita a paleta coas pinturas. Vai sentado nun tallo e sobre unha pequena peaña cunhas letras incisas.
Vista xeral dunha escultura de corpo enteiro branca sobre fondo escuro. A figura sedente representa a un bispo, con sotana, capa e solideo. Está sentado coas pernas cruzadas, os brazos sobre as pernas e coa cabeza cara a baixo. Ten unha peaña hexagonal.
London Stereoscopic and Photographic Company Sole Photographers, Fotógrafos (Londres)
Vista detalle dunha escultura de corpo enteiro branca sobre fondo escuro. Representa a Agar dando de beber ao seu fillo Ismael. O rapaz recostado sobre peaña circular e Agar de seonllos, sostendo o corpo do neno.
Vista xeral dunha sala de exhibición. En primeiro plano un grupo escultórico de mármore con tres figuras, unha parella cun neno nos brazos. En segundo plano, outra escultura, e ao fondo varios cadros.