Retrato familiar nun xardín. No centro da composición, Dona Herminia García de la Riba sedente e vestida de cor claro, acompañada dos seus fillos Simeón e Tomás; á dereita, sentada no chan, a súa filla Mercedes. Á esquerda, de pé e apoiada nunha árbore, a súa filla Concha; sentado no chan, con sombreiro e cun can, Ricardo Blanco Cicerón. Á dereita, nunha randeeira, a filla Carmen.
Ksado, 1888-1972, Fotógrafo (Casado Fernández, Luís) . (Santiago de Compostela )
Vista xeral de retrato familiar no interior dunha casa. Presenta unha disposición en catro niveis. No chan e sentados, os membros máis novos da familia. A continuación, seis figuras sedentes alternando home-muller, e ocupando o centro Ricardo Blanco-Cicerón e a súa dona Herminia de la Riba. Na seguinte liña, e de pé, seis mulleres e dous homes. No último nivel, seis homes. Destaca a vestimenta oscura de todos os membros, agás unha nena no chan e unha muller no terceiro nivel. No reverso nota manuscrita coa identificación das persoas
Vista frontal de retrato familiar nun interior cun fondo enmarcado por pilastras. No centro da composición, figura de Dona Herminia de la Riba (muller de Ricardo) sedente e vestida de cor oscuro, levando no colo ao fillo menor (Simón). Á súa esquerda e de pé, tamén de oscuro, Ricardo, que leva da man a outro dos fillos (Tomás). Á dereita de Hermina e de pé, a filla maior, María; diante dela e agarrada a súa nai, a filla Mercedes. No chan, sentadas á esquerda, Concha e á dereita, Carmen. Todos os fillos visten roupa de cor clara.
J. Palmeiro e Hijos, Fotógrafos (Santiago de Compostela) Palmeiro, Juan
Vista detalle dun retrato masculino de 3/4. A figura está de perfil, con chaqueta pechada con solapas e pano no pescozo a modo de gravata. Leva os cabelos peiteados cara atrás e barba con bigote.
Vista detalle dun retrato masculino de 3/4. A figura está case de perfil, con chaqueta pechada con solapas e camisa branca. Leva os cabelos peiteados cara atrás e barba con bigote. A figura semella flotar no fondo claro.
Vista detalle dun retrato masculino de 3/4. A figura está de fronte mirando ao espectador, leva chaqueta escura con solapas e pechada co último botón. Ten os cabelos peiteados cara atrás e barba con bigote. A figura semella flotar no fondo claro.
Rodríguez, Maximino Antonio, Fotógrafo . (Tui )
Vista detalle dun retrato feminino de 3/4. A figura está de fronte, lixeiramente xirada e mirando ao espectador. Viste traxe de saia e chaqueta escuras. A chaqueta ten abotonadura central e detalles de encaixe en colo e pulsos. Presenta unhas das mans apoiada sobre repisa e a outra sobre o corpo. Ten os cabelos recollidos ao medio cunha trenza a xeito de moño, e leva sobre o peito un broche.
J. Palmeiro e Hijos, Fotógrafos (Santiago de Compostela) Palmeiro, Juan
Vista detalle dun retrato masculino de 3/4. A figura está de perfil, con chaqueta pechada con solapas e pano no pescozo a modo de gravata. Leva os cabelos peiteados cara atrás, amais de barba e bigote.
Encausse Datour, Louis Isidore, 1834-1907, Fotógrafo . (Santiago de Compostela)
Retrato masculino de busto. A figura está de fronte coa cabeza lixeiramente xirada, viste chaqueta pechada con solapas, chaleco, camisa branca e gravata de lazo. Ten os cabelos negros peiteados cara atrás e un longo bigote.
J. Palmeiro é hijos Santiago, Fotógrafos (Santiago de Compostela) Palmeiro, Juan
Retrato masculino de corpo enteiro e de pé, diante dun fondo con motivos vexetais. A figura está de medio perfil, mirando ao espectador, leva anteollos e solideo. Viste indumentaria relixiosa de cor escura con longa capa recollida na súa man esquerda; a súa man dereita descansa sobre un libro, apoiado nunha consola de mármore.
Alonso Montenegro, Gervasio, 1812-1888, Fotógrafo
Retrato masculino de corpo enteiro e sedente diante dun fondo neutro con cortina. A figura está de medio perfil, mirando ao espectador, leva anteollos e solideo. Viste indumentaria relixiosa de cor escura con longa capa recollida coas mans sobre as pernas.
Disdéri, André Adolphe Eugène, 1819-1889, Fotógrafo . (Paris )
Retrato feminino de corpo enteiro e de pé, situado diante dun fondo neutro con motivos vexetais. A figura mira ao espectador cunha pose teatral, simulando un paso de baile. Viste indumentaria tradicional da Campania (Napolés) con saia longa, mandil con dunhas bandas de flores, unha fita atada na cintura e camisa branca e xustillo, sobre a cabeza unha especie de cofia e nos pés unhas bailarinas
Laurent, Jean, 1816-1886, Fotógrafo . (Madrid )
Retrato 3/4, sedente e lixeiramente xirado. Leva vestimenta propia de bispo, sotana con botóns, cruz peitoral e o solideo sobre a cabeza.
Fotografía Española, Fotógrafos (Barcelona)
Retrato masculino de busto en formato oval. A figura mira ao espectador e viste sotana, e ten os cabelos pintados en cor negro.
Fotografía Española, Fotógrafos (Barcelona)
Retrato feminino de corpo enteiro e de pé, situado diante dunha cortina, mirando ao espectador. Viste longa saia escura, capa negra con motivos de encaixe, sombreiro con tres flores e provisto de gran lazada branca no colo. Na súa man dereita leva un parasol.
Establecimiento Franco Hispano Americano, Fotógrafos (Barcelona) Audouard Lamieussen, Jean Oscar
Retrato masculino de corpo enteiro e de pé, situado diante dun fondo neutro. A figura mira ao espectador cunha pose teatral, cos brazos levantados e as mans abertas. Vai caracterizado como un viquingo, cunha coraza, casco e barba postiza.
Rodríguez, Maximino Antonio, Fotógrafo . (Tui )
Retrato feminino de corpo enteiro. A rapaza está de fronte, mira ao espectador e apoia unha das mans no respaldo dunha cadeira. Leva traxe de saia e chaqueta en cor escura, e con abotonadura central, camisa branca con colo e puños con puntillas. Leva colar e pendentes e os cabelos recollidos en trenza traseira. Na súa man dereita un pequeno libro.
Retrato de parella de corpo enteiro e sedentes, no que semella un patio interior, coa fachada dunha casa con acceso de escaleira. O home con traxe escuro, camisa branca e gravata, cos pés cruzados e leva uns papeis sobre as pernas. A muller, con traxe de saia e chaqueta tamén escuro, coas mans entrelazadas sobre as pernas.
En formato oval, retrato de parella de corpo enteiro e sedentes, no que semella un patio interior, coa fachada dunha casa con acceso de escaleira. O home con traxe escuro, camisa branca e gravata, cos pés cruzados e leva uns papeis sobre as pernas. A muller, con traxe de saia e chaqueta tamén escuro, coas mans entrelazadas sobre as pernas.
Retrato familiar nun xardín. No centro da composición, Dona Herminia García de la Riba sedente e vestida de cor claro, acompañada dos seus fillos Simeón e Tomás; á dereita, sentada no chan, a súa filla Mercedes. Á esquerda, de pé e apoiada nunha árbore, a súa filla Concha; sentado no chan, con sombreiro e cun can, Ricardo Blanco Cicerón. Á dereita, nunha randeeira, a filla Carmen.