Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Aguia bicéfala de prata sobre fondo de tecido escuro. Peza moi ornada que descansa sobre tres patas. No centro un texto relixioso en latín rodeado de acios de uvas e espigas de trigo, co dúas cabezas de anxos no centro e entre as da aguia. No medio destas, un escudo central con dous leóns rampantes, un a cada lado, catro torres en cada esquina, no centro dous lobos sobre unha base, un enriba doutro, e superado por coroa
Ínsua López, José Manuel, 1877-1919, Fotógrafo . (Viveiro )
Vista frontal do anverso da cruz procesional da Igresa de Santa María do Campo de Viveiro. Sobre unha macolla de estrutura arquitectónica gótica hexagonal, con ventás e pináculos, elévase un Cristo crucificado en cruz de prata do século XVI, de forma flordelisada con motivos vexetais platerescos
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Arqueta eucarística da Colexiata de Santa María do Campo sobre fondo de tecido escuro. A arqueta é unha caixa octogonal profusamente ornada con motivos vexetais e anxos. Apóiase sobre catro aguias coas ás despregadas. Coroa o conxunto un Agnus Dei sobre un leito de espigas e acios de uvas
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista frontal dunha arqueta rectangular de cristal de rocha e pedras preciosas, con estrutura de ébano pavonado e damasquinado, do século XVII. Regalo do papa Urbano VIII á fundadora do convento.
Fotomontaxe coa vista en detalle do anverso e reverso dunha arracada. TNo anverso, ten forma circular oca, formada por varias láminas de metal pegadas e decoradas no interior con cinco seccións semiesféricas. Na parte baixa, levan unha placa triangular con decoración incisa de puntos. E na parte superior, a cadeiña de fíos trenzados para colgar da orella.
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Bandexa sobre fondo de tea escura. Vai gravada con escenas bíblicas, dende Adán e Eva no Antigo Testamento, en tres niveis profusamente decorados: no exterior unha escena de guerra na que se aprecian con detalle as tendas de campaña, Judith coa cabeza de Holofernes, exércitos armados, os cañóns e cidades en segundo plano que poden representar o capítulo da batalla pola cidade de Betulia. No círculo seguinte vense numerosas figuras humanas e algún animal, en varias escenas bíblicas separadas por columnas, e no terceiro e máis pequeno, unha cidade cun exército. No centro da bandexa, un escudo con cinco lobos pasantes da familia Lobatón (casa solariega de Medina de Rioseco)
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Pezas sobre fondo de tecido escuro. Base da Cruz de cristal de rocha (século XIII) do Convento de Santa Clara de Allariz, tres anxos sobre unha base decorada co miniaturas pintadas representando varias escenas da vida de Xesús. Copa de prata do século XVI, da Marquesa de Villaverde de Limia, ornada con tres asas en forma de dragón e un sátiro sentado e suxeitando o vaso
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Peza troncopiramidal de prata decorada con miniaturas sobre a vida, repartidas polas tres caras da base. No parte superior, tres figuras orantes de anxos sostendo o arranque cilíndrico da cruz
Mas Castañeda, Pelai, 1891-1954, Fotógrafo . (Barcelona )
Brazalete ancho, ríxido e circular sen chegar a pechar, con catorce láminas de metal coa parte central dividida por incisións horizontais
Mas Castañeda, Pelai, 1891-1954, Fotógrafo . (Barcelona )
Fotografías do brazalete-torque de Riotorto, con visión lateral e cenital. A peza está formada por unha vareta de sección romboidal con remates piriformes e enrolada en espiral.
Anotacións manuscritas de Ricardo sobre uns brazaletes procedentes de Cuenca. Inclúe os debuxos das oito pezas, coas súas dimensións.
Anotación de Ricardo Blanco-Cicerón sobre a aparición dos brazaletes de ouro de Moimenta, atopados por un labrador que os vendeu á xoiería Lado de Santiago, e adquiridos máis tarde por Ricardo.
Mas Castañeda, Pelai, 1891-1954, Fotógrafo . (Barcelona )
Fotografías dos dous brazaletes de ouro iguais, que só se diferencian na altura. Trátase dunhas pezas cilíndricas abertas de ouro laminado, decoradas con sete nervios horizontais que rematan nos extremos con tres paralelos verticais formando rectángulos concéntricos. Estes nervios están enmarcados por catro filetes que bordean toda a peza.
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
En primeiro plano, candelabro labrado polo Mestre Guillén e Pedro Flamenco ca. 1540, e que se atopa na Capela das Reliquias da Catedral de Santiago. En segundo plano, colgados da parede tres pezas que semellan xeso ou escaiola: a de máis lonxe é de forma irregular e inclúe unha figura bovina, a do centro é un medallón no que non se distingue o asunto e a primeira é de bordes irregulais
O remitente envía fotografía e da todos os detalles dunha custodia do século XVI que pode interesarlle a Blanco-Cicerón
O remitente (asina `su capellán`) comenta a Blanco-Cicerón unha carta que ten que asinar. No reverso trata sobre unhas crimeas e unha caixa para viático que hai en Monzo, filial da parroquia de Santa María de Restande, e reproduce os debuxos das mesmas
O remitente felicita a Blanco-Cicerón por adquirir uns brazaletes de gran interese que el non poido lograr para o Museo. Comenta a inmediata saída do Boletín
O remitente informa a Blanco-Cicerón das impresións e pezas de interese (pezas litúrxicas, moedas e mobles) que hai na casa de Barcia, onde nacera o arcebispo de Santiago Cayetano Gil Taboada. Tamén comenta sobre unha pedra que hai na propia igrexa da parroquia.
Sampedro pide a Blanco-Cicerón datos sobre unhas pezas que cedera a unha exposición celebrada en Pontevedra, que resultan de interese en Portugal
O remitente pasa por apuros económicos e ofrece a Blanco-Cicerón un relicario do século XIII que vende