Cartel da Bienal de Arte organizada pola Diputación de Pontevedra no ano 1982. Óleo de M. Torres. Deseño, M. Janeiro, F. Mantecón
Vista xeral do interior da ábsida do mosteiro de Carboeiro.
Relación de 14 obxectos artísticos pertencentes á colección da familia Blanco-Cicerón para formar parte da XV Exposición do Instituto Padre Sarmiento de Estudos Galegos de Santiago. Asinado por Felipe Cordero Carrete
Anotación de Ricardo Blanco-Cicerón sobre como adquirir ua machado de bronce que ten en propiedade o seu amigo de Tui Juan Areses.
Cartel da mostra dunha escolma de debuxos de Agustín Portela Paz, e tamén da presentación dun libro e a homenaxe que se lle fixo por parte da Deputación de Pontevedra
Schauer, Gustav, 1826-1902, Fotógrafo . (Berlín )
Vista detalle dun gravado. Representación alegórica dun gravador, sostendo unha prancha de metal e un buril. Aos lados sendas figuras de anxos.
Nota manuscrita sobre uns calcos de ladrillos depósitados na Academia Galega, que o Sr. Mayer quere reproducir.
Mélida y Alinari, José Ramón, 1856-1933
Informe sobre o achado dun bronce romano-celtibérico en Ávila, inclúe a súa completa descrición e un detallista debuxo a lapis. Para a revista ` La Ilustración Española y Americana`.
Mas Castañeda, Pelai, 1891-1954, Fotógrafo . (Barcelona )
Vista xeral dun val coa vila de Betanzos no centro
Cartel do encontro cultural artísitico celebrado no ano 1996 na Estación Marítima de Vigo
Anotación de Ricardo Blanco-Cicerón sobre a aparición dos brazaletes de ouro de Moimenta, atopados por un labrador que os vendeu á xoiería Lado de Santiago, e adquiridos máis tarde por Ricardo.
Documento autoría de Ricardo Blanco-Cicerón, sobre o achado, historia e descrición do ídolo de bronce de Espasante.
Vista detalle dunha pintura inspiración renacentista de formato oval. Sobre fondo escuro, aparece recortado un busto feminino de perfil, leva os cabelos recollidos cara a tras, sobre a cabeza unha tiara e coroa de santiadade.
Vista detalle dunha pintura con fondo neutro. En primeiro plano e en composición triangular, San Xosé con caxato, a Virxe María con manto sobre a cabeza, acolle nos brazos ao neno Xesús con cruz entre os brazos e coroa de santiadade.
Vista detalle dunha pintura con fondo vexetal. No centro figura de muller sedente coa man dereita na cabeza mirando cara a ceo e cun pano entre as mans. Á dereita, un anxo portando un recipiente oval; á esquerda, outro anxo cun libro.
Vista detalle dunha pintura, representación da milagre dos pans e peixes. No centro, Xesús de pé coas mans en actitude de bendición, e tres homes de seonllos con pans e os peixes.
Vista detalle dunha pintura, representación dunha muller con pano sobre a cabeza, portando un neno espido nos brazos. Á esquerda, un berce de vimbio.
Vista detalle dunha pintura de inspiración romántica con formato circular. Representación dunha muller sedente, cun bebé nos brazos e un raparigo descalzo entre as pernas.
Carta de Elisabeth Wilson de subastas Sotheby`s sobre os prezos de varias pezas da herdanza: un cadro atribuído a Antonio Palomino, un tríptico do s. XIX e un díptico do s., XIV
Carta do Sr. Tobio, informando a Ricardo, sobre o procedemento para o arranxo dunha cuncha