A imaxe do anverso representa a Curros Enríquez depositando un ramo de flores na tumba de Rosalía de Castro no Panteón de Galegos Ilustres da Igrexa de Bonaval. No reverso leva impresa unha poesía de Curros Enriquez dedicada a Rosalía.
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela)
Escultura dun San Xoán Bautista sobre fondo negro.
Escena de mercado de gando na Carballeira de Santa Susana. Destacando unha muller de perfil con vestimenta negra e cesta de vergas sobre a cabeza e un home con boina mirando ao espectador. Na dereita, un boi e ao fondo a carballeira.
Ferrer Sans, Pedro, 1870-1939, Fotógrafo . (A Coruña )
A remitente informa sobre os problemas de saúde que lle impediron escribir antes
A imaxe do anverso representa a Filomena Dato diante da tumba de Rosalía de Castro no Panteón de Galegos Ilustres da Igrexa de Bonaval; na parte inferior, un texto impreso. O reverso leva impresa unha poesía de Filomena Dato dedicada a Rosalía, con data.
Vista dun tramo dun claustro, á esquerda unha porta con arco de medio punto sobre colunmas. Á dereita, vanos de medio punto e porta de acceso ao patio do claustro, Ao fondo, pendurados da parede, varios tapices.
Vista dun tramo do andar superior do claustro do edificio San Clemente, con vitrinas horizontais pegadas á parede, cadros pendurados e outros mobles. Ao fondo a figura dun vixiante.
Vista dunha estancia rectangular de exhibición, con vitrinas exentas, cadros en distintos formatos pendurados das paredes, e outros obxectos artísticos, entre eles, pías de auga bendita, mobles ou doseis.
Vista dunha estancia rectangular de exhibición, con varias camas con dosel, vitrinas exentas e cadros pendurados da parede.
Vista dun tramo de claustro alto, con vitrinas exentas arrimadas ás paredes e cadros pendurados das paredes. Ao fondo do corredor, un vixiante.
Vista xeral da portada do edificio San Clemente. Dous corpos sobre catro columnas de capitel composto sobre pedestal franquean a porta de acceso e a ventá; arquitrabe separando os dous corpos e remate de frontón triangular con decoración de pináculos con bolas.
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela)
Retrato dun neno de raza negra de corta idade, vestido de escuro cunha chaqueta longa e pantalón curto, medias a raias e botas. Leva súa man dereita apoiada no respaldo dunha cadeira de madeira torneada, con asento e parte alta do respaldo tapizados. Detrás, un pano de fondo cunha varanda apenas visible.
Vista xeral da portada da capela da Corticela na catedral de Santiago. Acceso con cinco chanzos, arco con arquivoltas con decoración vexetal, sobre columnas e lintel con representación da Epifanía.
Vista detalle da escultura de Santa Salomé, sobre capitel vexetal. Figura sedente, con cofia na cabeza, cartela identificativa e libro aberto na súa man esquerda.
Vista xeral da portada do Hospital Real; na porta figura dun home de costas con boina. En primeiro plano, a gran cadea de ferro e un dos piares pétreos.
Ver nivel superior
O remitente escribe destinatario ofertando os seus servizos
O remitente saúda ao seu amigo
A remitente, saúda a Carmen Blanco-Cicerón e reza pola súa saúde
Sellier Loup, José, 1850-1922, Fotógrafo . (A Coruña )
A remitente saúda á familia da destinataria e informa da súa viaxe desde A Coruña un martes no automóbil da compañía `Noroeste`
A remitente saúda a Carmen Blanco-Cicerón e informa que a postal foi recibida en Grana, razón pola que a renvía