Sobre do anticuario e libreiro alemán C.F. Schulz & Co., Plauen i. V.
O pintor e resturador Julián Gómez y García, fai a tasación de varias obras de arte de Francisco Cerdá, que deixa en herdanza ao seu sobriño Alejandro Cerdá.
Vista xeral da cidade francesa de Lion, coa visión dunha ponte sobre o río Ródano.
Imaxe de construción pétrea con lintel na porta. No acceso, dúas figuras de corpo enteiro e de pé. O home con sombreiro, barba e de perfil; a muller de fronte, descalza e mirando ao espectador, viste indumentaria tradicional. Ao lados da porta, varios sacos de gran.
Interior dun cuarto, á dereita, a porta de acceso entreaberta. No centro, un espello decorado con columnas e un cadro na parte superior, baixo o espello, hai unha serie de fotografías penduradas, e o remate semicircular dunha mesa de noite. Á esquerda, parte do cabeceiro dunha cama.
Vista detalle dun mosaico coa imaxe dun peixe acompañado de dúas ameixas.
Vista detalle dun pé lobulado de copón, onde se pode ver unha exifie masculina de perfil, con barba e longos cabelos, enmarcada nun círculo entre motivos vexetais.
Composcición de dúas fotografías; na esquerda un tramo do alzado da nave, con escala e lenda. Na dereita, tramo dunha bóveda da nave sur, con escala e lenda.
Vista detalle dun cadro en composición triangular, coas imaxes da Virxe co Neno sobre as pernas e cun pé sobre o berce; á dereita, Santa Ana e á esquerda, aos pés da Virxe, a figura de San Xoán. Ao fondo, nunha arquitectura, San Xosé.
Escultura masculina de corpo enteiro, frontal de de pé, sobre peaña troncocónica con lenda ilexible. A figura leva como vestimenta un anaco de pel con cinto ancho, a xeito de calzón, un casco e collar con colgantes. Sostén unha machada coas mans e aos pés, un escudo e unha espada.
Vista xeral da cidade de Tui, coa ponte sobre o río Miño ao fondo
Historia do descubrimento do mosaico de Panxón, inclúe unha detallada descrición: dimensións, un metro cadrado e 20 centímetros de espesor. Os motivos decorativos: o muxo e dúas ameixas.