Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Vista detalle dun tapiz; no centro da composición, e sedente unha figura masculina con diadema. Á esquerda, figura de home con saia curta (Aquiles) e mirando cara outra figura con helmo que o sinala. Á dereita tres figuras masculinas observan a escena. Nos flancos do tapiz, unha cariátide e un atlante.
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Vista xeral dun tapiz dunha obra de David Téniers; na parte superior e diante dunha arquitectura, hai unha parella e un rapaz sentados sobre bocois para xantar; na parte inferior e diante dunha casa, catro homes sentados a redor dunha mesa comendo, á dereita, outra parella aparece sinlando aos catro homes da mesa
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Vista xeral dun tapiz; no centro unha figura sedente e outra recostada mirando a un fauno tocando a frauta; á dereita e de costas, figura de neno (Aquiles) tocando un laúde. Nos flancos do tapiz, unha cariátide e un atlante.
Imaxe de anciá sedente facendo labor, cun gorro branco na cabeza. Á súa esquerda, unha nena coloca unha pluma no gorro da muller.
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Vista xeral dun tapiz dunha obra de David Téniers; na parte central, hai un grupo de homes e mulleres bailando; na dereita, unha cantina chea de xente e unha mesa con varios comensais. Á esquerda, un pouco máis retrasado, hai unha muller que bota do recinto a uns mozos cunha vasoira. No fondo, unha paisaxe
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Vista xeral dun tapiz dunha obra de David Téniers; á dereita, e diante dunha casa pronunciado tellado, escena coa matanza dun porco; á esquerda, cunha ponte ao fondo, o que semella un río, onde están a patinar. No fondo, unha paisaxe con máis casas
Vista detalle da ábsida dunha igrexa; construción de planta semicircular con tres ventás con arco de medio punto sobre columniñas de capiteis animados, sillería con abundante argamasa e canzorros baixo o tellado
Vista xeral da cabeceira dunha igrexa; construción rectangular cos muros encalados e tellado a dúas augas. Inscrita nun recinto pechado cun cruceiro e con acceso mediante escaleiras decoradas con pináculos e bolas
Maciñeira y Pardo de Lama, Federico, 1870-1943
Vista xeral de ábsida gótica con arcos apuntados e estilizados contrafortes, con muro pegado de diferente fábrica.
Vista detalle da ábsida dunha igrexa; construción de sillería granítica e planta semicircular lixeiramente alargada con dous corpos; no superior, dous vanos estreitos e rectangulares a mais dun ventá con arquivoltas decoradas con `taqueado` sobre columniñas de capiteis vexetais, con canzorros baixo o tellado
Vista xeral do interior da ábsida do mosteiro de Carboeiro.
Ínsua López, José Manuel, 1877-1919, Fotógrafo . (Viveiro )
Vista detalle de grupo escultórico en composición piramidal; á esquerda figura masculina lixeiramente agachada con capa, coroa e portando un copón (Gaspar); á súa esquerda, figura de pé con turbante, barbado e cun cofre nas mans (Baltasar); no centro de seonllos, figura masculina (Melchor) entregando unha caixa a unha figura feminina sedente (Virxe) e con neno (Xesús) sobre as pernas. Completa a escena, outra figura masculina con barba e caperuza na cabeza (San Xosé) ao lado dereito da muller
O cartón leva unha orla de motivos ondulantes e escudo de España superado por cortina
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Aguia bicéfala de prata sobre fondo de tecido escuro. Peza moi ornada que descansa sobre tres patas. No centro un texto relixioso en latín rodeado de acios de uvas e espigas de trigo, co dúas cabezas de anxos no centro e entre as da aguia. No medio destas, un escudo central con dous leóns rampantes, un a cada lado, catro torres en cada esquina, no centro dous lobos sobre unha base, un enriba doutro, e superado por coroa
Schauer, Gustav, 1826-1902, Fotógrafo . (Berlín )
Vista detalle dun gravado. Representación alegórica dun gravador, sostendo unha prancha de metal e un buril. Aos lados sendas figuras de anxos.
Pernas de Salazar, Santiago, 1881-1951, Fotógrafo . (Mondoñedo )
Vista frontal do altar da Catedral de Mondoñedo. Retablo maior, de estilo rococó, con columnas neoclásicas, con dous corpos, o primeiro coa Asunción da Virxe rodeada de anxos e nubes e o segundo representa o misterio da Santísima Trinidade.
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Imaxe de altar escalonado con flores e candeeiros e cunha gran cortina para cobixar á Virxe co Neno, situado diante dunha casa nunha praza.
Rodríguez Gutiérrez, Constantino, 1879-1947, Fotógrafo . (Lugo )
Vista xeral do altar maior. Retablo de forma cóncava con catro columnas con capiteis compostos, que albergan un camarín cunha custodia. Sobre as columnas un arquitrabe superado por remate cupulado que acolle a representación da Santísima Trinidade entre raios. Á dereita, tres das arcadas apuntadas da xirola da igrexa
O cartón leva unha orla de motivos ondulantes e escudo de España superado por cortina
Vista xeral do altar maior da igrexa parroquial de Santa María de Loureda que, sobre unha estrutura de columnas, representa a morte e a ascensión da Virxe. No nivel inferior, a Virxe xacente cos apóstolos, entre este nivel e o superior ascende aos ceos e no superior, Cristo e Deus Pai agardan por ela coa coroa nas mans
Vista detalle dun altar de inspiración gótica con remates de pináculos. Presenta tres rúas, na central, a Asunción da Virxe entre nubes e anxos; nas laterais, con escenas da vida de María.