Nivel superior en:
ARQUIVO MUSEO DO POBO GALEGO

01 ARQUIVOS PERSOAIS E FAMILIARES

01.07 Ricardo Blanco-Cicerón

01.07.01 Documentos persoais

01.07.01.05 Fotografías


040 $a#HEREDA#
090 $a#HEREDA# $b#HEREDA# $e#HEREDA# $fRBC/Foto-17//018
091 $cIMAGE
100 $aDisdéri, André Adolphe Eugène $d1819-1889 $eFotógrafo $vParis
245 $aRetrato de Marie Vernon
260 $b[S.n.]
300 $a1 fotografía(s) carte-de-visite $bPositivo en branco e negro $c85 x 55 mm. sobre cartón de 93 x 62 mm. $hPapel. $iBo
337 $a0
500 $aAs cartes-de-visite ou cartas de visita son un formato fotográfico para retratos de estudio que permitiron a difusión da fotografía grazas ao abaratamento das copias. Entre 1863 e 1865 tiveron un enorme éxito, poñéndose de moda o seu intercambio e coleccionismo.
505 $aNo anverso, impreso: `Disderi Phot.`. No reverso, mención de responsabilidade impresa: `Disdéri / Photographe de S.M.L`Empereur / 8, Boulevart des Italiens / Paris
505 $aNo reverso, manuscrito: `Vernon / Muette de Portici`
506 $a#HEREDA#
520 $aRetrato feminino de corpo enteiro e de pé, situado diante dun fondo neutro con motivos vexetais. A figura mira ao espectador cunha pose teatral, simulando un paso de baile. Viste indumentaria tradicional da Campania (Napolés) con saia longa, mandil con dunhas bandas de flores, unha fita atada na cintura e camisa branca e xustillo, sobre a cabeza unha especie de cofia e nos pés unhas bailarinas
530 $aNon existen copias
535 $aBiblioteca e Arquivo do Museo do Pobo Galego
540 $a#HEREDA#
541 $aFernando, Rosina e Margarita Acuña Castroviejo $cDoazón $d2012 e 2016
545 $aFotógrafo francés, dedicado á paisaxe, retrato, espido e reportaxe. Disdéri foi un dos grandes representantes do retrato fotográfico popular, de corte academicista. O 22 de novembro de 1854 patentou o sistema de positivado de dez fotografías nunha soa folla que, unha vez cortadas e pegadas en cartóns convertíanse nas «Carte de visite portrait» (retrato «tarxeta de visita»), e cuxo éxito foi instantáneo. A mediados de 1854, instalouse na cidade de París, no número 8 do `bulevar des Italiens`, chegando a ter, o estudio máis grande e importante de París.
545 $aA bailarina Marie Vernon no rol de Fenella na opera de Masaniello, ou A muda de Portici (título orixinal en francés, Masaniello, ou La Muette de Portici), do compositor francés Daniel-François Auber. A obra inspírase no alzamento histórico de Masaniello contra o goberno español en Nápoles en 1647, e foi estreada en 1862.
546 $aCastelán
567 $aDescrición realizada por Alexa García Pose e Ana Isabel Mateos Vara baixo a supervisión de Rosa Méndez García no ano 2021
592 $f1862, ca $gParis
650 $aÓpera
650 $aFotografías
651 $aA Coruña-Santiago de Compostela
852 $a#HEREDA#
nº ControlSinaturaUbicaciónEstado
0001902RBC/Foto-17//018Ricardo Blanco-Cicerón e Familia Acuña Castroviejo 2020Disponible para préstamo