Relación das cantidades entregadas a Manuel Rosende como apoderado do hospicio de Muros nos cinco últimos anos, especificando deudores por parroquias.
O remitente, arquiveiro, solicita información sobre unhas páxinas da Biblia da catedral de Ourense, para comparalas coas da Biblia da Biblioteca Nacional.
Carta de Villa-amil en posesión de Ricardo Blanco-Cicerón
O remitente declina o nomeamento de membro honorario da Exposición Regional Gallega de 1909 polo que sinte un trato despectivo da Junta da Exposición Regional Gallega de 1909 á súa persoa. Sen embargo, conta as moitas e diversas xestións a favor da mostra, aínda que sen resultados positivos. Suxire un contacto co Museo de Valladolid para levar obra de Gregorio Fernández. `Lda. 8 y 10 junio`
Manuel García de Castro, enterado pola prensa do desenlace da enfermidade, da o pésame a Ricardo Blanco-Cicerón polo pasamento de Candelaria Bargiela.
Manuel García de Castro, médico, explica a Ricardo Blanco-Cicerón o tratamento con radioterapia que se seguiría coa paciente unha vez foi estudado o seu caso, e cuestións máis prácticas como os honorarios e o hospital.
Manuel García de Castro, médico, explica a Ricardo Blanco-Cicerón como proceder para que a enferma poida facer a viaxe para someterse ao tratamento.
Reprodución fotográfica dunha postal antiga en dúas fotografías correspondentes ao anverso e ao reverso. A imaxe do anverso representa a Curros Enríquez depositando un ramo de flores na tumba de Rosalía de Castro no Panteón de Galegos Ilustres da Igrexa de Bonaval; no lado esquerdo, un texto impreso con data. O reverso leva impresa unha poesía de Curros Enriquez dedicada a Rosalía, con data e o enderezo manuscrito de Enrique Mayer en Santiago
Debuxo a carboncillo. Motivos vexetais (tres follas) nunha estrutura arquitectónica. Debuxo de Manuel García de Castro. Lámina 5. 1892 á 93.
Debuxo a carboncillo. Motivos vexetais nunha estrutura arquitectónica. Debuxo de Manuel García de Castro. Lámina 9. 1893.
Debuxo da escultura grega `O neno da oca`. Debuxo de Manuel García de Castro López. Curso de 1897 á 98.
Debuxo a lápis e carboncillo dun ser mitolóxico con atributos femininos, nun molde de escaiola ou semellante, sobre fondo escuro. Debuxo de Manuel García de Castro. Lámina 5ª. Curso 1894 á 1895.
Debuxo con acuarelas dun balcón con arquitectura gótica. Debuxo de Manuel García de Castro López. 1895 á 1896.
Debuxo con acuarelas en branco e negro dun entrelazado xeométrico entre franxas con medallóns. Debuxo de Manuel García de Castro López. 1894 á 1895.
Debuxo a lápis e carboncillo dun relevo con tres follas de hedra sobre fondo escuro. Debuxo de Manuel García de Castro. Lámina 3ª.
Debuxo a lápis e carboncillo dun relevo con tres follas de hedra sobre fondo escuro.
Debuxo a lápis e carboncillo de medio corpo dun neno con halo e cruz, nun molde de escaiola ou semellante, sobre fondo escuro. Debuxo de Manuel García de Castro.
Debuxo a lápis e carboncillo dunha cabeza de Atenea, nun molde de escaiola ou semellante, sobre fondo escuro. Debuxo de Manuel García de Castro. Lámina 1ª. Curso 1895 á 1896.
Debuxo a lápis e carboncillo dun ser mitolóxico entrelazado (unha quimera) con motivos vexetais nunha estrutura arquitectónica. Debuxo de Manuel García de Castro. Lámina 3ª. Curso de 1893 á [1894].
Debuxo con acuarelas en branco e negro dun tramo de parede con columnas aos lados e un óvalo. Debuxo de Manuel García de Castro López. 1894 á 1895.