Invitación nominal para asistir a un almorzo na honra do artista Don Aniceto Marinas.
Vista xeral do altar maior da igrexa parroquial de Santa María de Loureda que, sobre unha estrutura de columnas, representa a morte e a ascensión da Virxe. No nivel inferior, a Virxe xacente cos apóstolos, entre este nivel e o superior ascende aos ceos e no superior, Cristo e Deus Pai agardan por ela coa coroa nas mans
Estampa coa imaxe dunha cruz coa coroa de espiños e un libro coa cartela `Pobreza-castidad-obediencia` e a pregaria de Santa Inés. O reverso, en branco.
Ínsua López, José Manuel, 1877-1919, Fotógrafo . (Viveiro )
Vista frontal do anverso da cruz procesional da Igresa de Santa María do Campo de Viveiro. Sobre unha macolla de estrutura arquitectónica gótica hexagonal, con ventás e pináculos, elévase un Cristo crucificado en cruz de prata do século XVI, de forma flordelisada con motivos vexetais platerescos
Estampa coa imaxe da aparición de Xesús co corazón inflamado no peito a María Alocoque. No reverso, unha oración impresa e unha dedicatoria manuscrita.
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Arqueta eucarística da Colexiata de Santa María do Campo sobre fondo de tecido escuro. A arqueta é unha caixa octogonal profusamente ornada con motivos vexetais e anxos. Apóiase sobre catro aguias coas ás despregadas. Coroa o conxunto un Agnus Dei sobre un leito de espigas e acios de uvas
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista frontal dunha arqueta rectangular de cristal de rocha e pedras preciosas, con estrutura de ébano pavonado e damasquinado, do século XVII. Regalo do papa Urbano VIII á fundadora do convento.
Auto do apoderado de Agustín Guiráldez y Ordoñez, vizconde de Valoria, rexidor perpétuo e alguacil maior de Santiago e comisario de Guerra, para o pago de 4500 reais en concepto de réditos dos 300000, para a obra e fábrica dos Reais Cuarteis de Santiago (Santa Isabel)
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Pezas sobre fondo de tecido escuro. Base da Cruz de cristal de rocha (século XIII) do Convento de Santa Clara de Allariz, tres anxos sobre unha base decorada co miniaturas pintadas representando varias escenas da vida de Xesús. Copa de prata do século XVI, da Marquesa de Villaverde de Limia, ornada con tres asas en forma de dragón e un sátiro sentado e suxeitando o vaso
Chicharro Bisi, Manuel, 1849-1924, Fotógrafo . (Santiago de Compostela )
Peza troncopiramidal de prata decorada con miniaturas sobre a vida, repartidas polas tres caras da base. No parte superior, tres figuras orantes de anxos sostendo o arranque cilíndrico da cruz
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista frontal da base do crucifixo anterior con relicario. Sobre base sostida por catro anxos, as reliquias a da dereita de San Tiburcio Mártir, a central San Gelasio Mártir e a da esquerda, ilexible. No nivel superior, nunha fornela, unha pequenha talla dunha figura masculina, sedente, envolta en túnicas e cun libro na man esquerda- A ambos lados, ornatos.
Acordo entre o enxeñeiro Don Miguel Marín e o arquitecto Don Julián de la Dehesa, para a realización das obras que faltan no cuartel de Santiago.
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista detalle dun cadro con marco de madeira simple. No centro, composición piramidal, da Virxe Maria con manto oscuro sobre a cabeza, destacando a branca carnación, suxeitando o corpo de Xesús, en disposición diagonal, con pano de pureza e amosando a chaga do costado. Á esquerda dous anxos, recollen o brazo de Cristo, á dereita, outro anxo, porta a coroa de espiños e o tres cravos
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista detalle dun cadro con marco de madeira coa parte superior curva. No centro, composición piramidal, os rostros xuntos das dúas figuras. O busto de Virxe con manto sobre a cabeza e un colar no pescozo, collendo coas mans o corpo do Neno, figura de pé cunha veladura como vestido.
Nuevo López, Juan, Fotógrafo . (Monforte )
Vista xeral dun cadro, óleo sobre cobre, con marco de madeira liso. No centro da composición o corpo de Cristo sen cravos e recollido polos santos varones (José de Arimatea e Nicodemo). Aos pés da cruz, as santas mulleres: Maria Magdalena, besando os pés de Cristo; de costas e de xeonllos (Salomé ou María de Cleofás), xusto a beira da cruz, a Virxe María de xeonllos en actitude orante, e de pé, con longo manto, (Salomé ou María de Cleofás). No lateral dereito, hai dúas figuras masculinas con turbantes e ricas vestiduras.
Zagala Pérez, Francisco, 1842-1908, Fotógrafo . (Pontevedra )
Vista xeral do interior da igrexa de Santa Mariña de Cambados, coa visión de catro grandes arcadas con decoración de bolas da nave. Falta a cuberta.
A remitente, abadesa do convento, sobre a compra por parte de Ricardo, dunha casa propiedade dunha das monxas do convento
A remitente, abadesa do convento, solicita en importe que Ricardo vai dar ao convento, para facer unha reforma. Ademais de unhas peles
Os remitentes, membros da Real Sociedade Económica de Amigos do País, invitan ao destinatario a apoiar a iniciativa proposta.
O remitente, corresponsal na Coruña da Exposición Regional Gallega de 1909, informa dos avances nas xestións dos comisionados, e trata o asunto dunhas inscricións na Colexiata de Santa María.