040 | $a#HEREDA# |
---|
090 | $a#HEREDA# $b#HEREDA# $e#HEREDA# $fRBC/Foto-04//14 |
---|
091 | $cTEXT |
---|
100 | $aMas Castañeda, Pelai $d1891-1954 $eFotógrafo $vBarcelona |
---|
245 | $a[Fragmento de torque de Centroña. Colección de ourivaría Blanco-Cicerón, nº 22] |
---|
300 | $a8 fotografía(s) $bPositivo en branco e negro $c178 x 236 mm. e inferiores. $hPapel $iBo |
---|
351 | $aUnidade documental composta |
---|
500 | $aApareceu casualmente en 1912. |
---|
500 | $aPeza que formaba parte da colección de ourivaría Blanco-Cicerón, vendida polos seus herdeiros a Álvaro Gil Varela quen a cedeu en depósito ao Museo Provincial de Lugo en 1974. Tras a morte de Gil Varela, a súa familia solicitou, en 1999, cambios no contrato de cesión e, ante a falta de resposta, o caso acabou nos tribunais. Finalmente, o Supremo dá a razón aos herdeiros de Gil Varela que en outubro de 2013 retiran a colección do Museo de Lugo. Por fin, en 2015, declarada xa a colección como BIC, a familia e a Deputación chegan a un acordo regresando as pezas ao Museo a cambio de 2,3 millóns de euros. |
---|
505 | $a4 copias de 118 x 170 mm. co fragmento suxeito por un cravo e sobre fondo gris; tres levan a numeración manuscrita: Nº 22. A cuarta, en brillo, leva no reverso a nota manuscrita: F. Acuña Castoviejo / Colección Blanco Cicerón |
---|
505 | $a1 copia de 115 x 181 mm. coa peza dentro dun estoxo feito a medida. Leva no reverso a nota manuscrita: F. Acuña Castoviejo / Colección Blanco Cicerón |
---|
505 | $a1 proba de negativo de 150 x 224 mm., co fragmento pendurado dun cordel. Mención de responsabilidade, en selo en seco: Arxiu Mas / Barcelona. No reverso, ficha de catalogación do cliché do Arxiu Mas, en cuño de tinta e manuscrita. |
---|
505 | $a2 copias de 178 x 236 mm. co fragmento pendurado dun cordel e a numeración manuscrita 22. Unha delas leva no reverso a mención de responsabilidade manuscrita: Foto Mas / Barcelona / Nº C. 31023 |
---|
506 | $a#HEREDA# |
---|
520 | $aFragmento correspondente a media vareta dun torque de sección circular, maciza, e remate en pera. Decorado por un arame enrolado cubrindo o terzo extremo da vareta e enlazando coa zona central lisa a través de dúas placas de dobres espirais de filigrana con botón central. |
---|
535 | $aBiblioteca e Arquivo do Museo do Pobo Galego |
---|
540 | $a#HEREDA# |
---|
541 | $a#HEREDA# $c#HEREDA# $d#HEREDA# |
---|
545 | $aFillo do tamén fotógrafo Adolf Mas Ginestà, colaborou co seu pai desde 1916 nas campañas fotográficas que, a través do Arxiu Mas, lles encargaban diferentes institucións. En 1919 levou a cabo a campaña de Galicia, cunha duración de seis meses, realizando máis dun millar de negativos, entre eles, a colección de ourivería de Blanco-Cicerón. A noticia do seu percorrido polo noso país, empregado unha moto con sidecar para os seus desprazamentos, foi recollida na revista Vida Gallega (nº 138, 1920). Nos anos seguintes seguiu realizando campañas por diversas zonas de España, ata que a Guerra Civil primeiro e a II Guerra Mundial truncaron os proxectos do Arxiu Mas. Pelai Mas seguiu traballando como fotógrafo ata o seu falecemento en 1954. |
---|
546 | $aCastelán. Catalán $bHumanística |
---|
592 | $a1919 $gSantiago |
---|
650 | $aOurivería |
---|
650 | $aColeccionismo |
---|
651 | $aA Coruña-Pontedeume-Centroña (Santa María)-Castrelo |
---|
700 | $aBlanco-Cicerón Núñez, Ricardo $d1844-1926 |
---|
852 | $a#HEREDA# |
---|
nº Control | Sinatura | Ubicación | Estado | |
---|
0004307 | RBC/Foto-04//14 | Ricardo Blanco-Cicerón e Familia Acuña Castroviejo non dixitalizado | Disponible para préstamo | |
|