040 | $a#HEREDA# |
---|
090 | $a#HEREDA# $b#HEREDA# $e#HEREDA# $fRBC/Foto-04//08 |
---|
091 | $cTEXT |
---|
100 | $aMas Castañeda, Pelai $d1891-1954 $eFotógrafo $vBarcelona |
---|
245 | $a[Torque do Cu do Castro. Colección de ourivaría Blanco-Cicerón nº 15] |
---|
300 | $a13 fotografía (s). $bPositivo en branco e negro $c164 x 224 mm. sobre cartón 197 x 252 mm. e inferiores. $hPapel. $iBo |
---|
351 | $aUnidade documental composta |
---|
500 | $aPeza que formaba parte da colección de ourivaría Blanco-Cicerón, vendida polos seus herdeiros a Álvaro Gil Varela quen a cedeu en depósito ao Museo Provincial de Lugo en 1974. Tras a morte de Gil Varela, a súa familia solicitou, en 1999, cambios no contrato de cesión e, ante a falta de resposta, o caso acabou nos tribunais. Finalmente, o Supremo dá a razón aos herdeiros de Gil Varela que en outubro de 2013 retiran a colección do Museo de Lugo. Por fin, en 2015, declarada xa a colección como BIC, a familia e a Deputación chegan a un acordo regresando as pezas ao Museo a cambio de 2,3 millóns de euros. |
---|
500 | $aFoi atopado no castro de Marzán, concello de Foz, no lugar coñecido como O Cu do Castro. |
---|
505 | $a2 copias de 120 x 168 mm. coa peza apoiada nun cravo e a numeración manuscrita: Nº 15. Unha vai pegada sobe cartón e a outra sobre un papel de 122 x 188 mm. |
---|
505 | $a2 copias de 122 x 180 mm. coa peza apoiada nun cravo |
---|
505 | $a2 copias de 176 x 239 mm. coa peza pendurada dun cordel e a numeración manuscrita: 15. Unha delas, leva no reverso a mención de responsabilidade: Foto Mas / Barcelona / nº 31028 |
---|
505 | $a1 copia en brillo de 118 x 170 mm. coa peza apoiada nun cravo e nota manuscrita no reverso: F. Acuña Castroviejo / Colección Blanco Cicerón |
---|
505 | $a2 copias de 164 x 223 mm. sobre cartón de 197 x 253 mm., coa peza pendurada dun cordel e a numeración manuscrita: 15. Ambas copias levan mención de responsabilidade no ángulo inferior esquerdo, cuño seco: Arxiu Mas / Barcelona. No reverso do cartón, impresa e mecanografada, a ficha do negativo do Arxiu Mas. |
---|
505 | $a2 copias en brillo de 176 x 240, coa peza pendurada dun cordel e en prespectiva oblicua, coa numeración manuscrita: 15. Unha das copias leva mención de responsabilidade manuscrita no reverso: Foto Mas / Barcelona / Nº 31029 |
---|
505 | $a1 proba de negativo de 167 x 226 mm., coa peza pendurada dun cordel e en prespectiva oblicua. Leva mención de responsabilidade no ángulo inferior esquerdo, cuño seco: Arxiu Mas / Barcelona. No reverso, cuño de tinta e manscrita, a ficha do cliché do Arxiu Mas |
---|
505 | $a1 copia de 164 x 223 mm. sobre cartón de 197 x 253 mm., coa peza pendurada dun cordel e en prespectiva oblicua, coa numeración manuscrita: 15. Leva mención de responsabilidade no ángulo inferior esquerdo, cuño seco: Arxiu Mas / Barcelona. No reverso do cartón, impresa e mecanografada, a ficha do negativo do Arxiu Mas. |
---|
506 | $a#HEREDA# |
---|
520 | $aTorque composto por unha vareta de sección circular maciza e cun só terminal oco en dobre escocia. Os dous terzos laterais están cubertos por arames enrolados que forman 31 espiras nun lado e 29 no outro. O terzo central presenta na cara externa unha decoración de filigrana aplicada que forma catro bandas paralelas de oitos separadas por cordonciños sogueados ou simples. |
---|
535 | $aBiblioteca e Arquivo do Museo do Pobo Galego |
---|
540 | $a#HEREDA# |
---|
541 | $a#HEREDA# $c#HEREDA# $d#HEREDA# |
---|
545 | $aFillo do tamén fotógrafo Adolf Mas Ginestà, colaborou co seu pai desde 1916 nas campañas fotográficas que, a través do Arxiu Mas, lles encargaban diferentes institucións. En 1919 levou a cabo a campaña de Galicia, cunha duración de seis meses, realizando máis dun millar de negativos, entre eles, a colección de ourivería de Blanco-Cicerón. A noticia do seu percorrido polo noso país, empregado unha moto con sidecar para os seus desprazamentos, foi recollida na revista Vida Gallega (nº 138, 1920). Nos anos seguintes seguiu realizando campañas por diversas zonas de España, ata que a Guerra Civil primeiro e a II Guerra Mundial truncaron os proxectos do Arxiu Mas. Pelai Mas seguiu traballando como fotógrafo ata o seu falecemento en 1954. |
---|
546 | $aCastelán. Catalán $bHumanística |
---|
592 | $a1919 $gSantiago |
---|
650 | $aOurivería |
---|
650 | $aColeccionismo |
---|
651 | $aLugo-Foz-Foz (Santiago)-Marzán |
---|
700 | $aBlanco-Cicerón Núñez, Ricardo $d1844-1926 |
---|
852 | $a#HEREDA# |
---|
nº Control | Sinatura | Ubicación | Estado | |
---|
0004416 | RBC/Foto-04//08 | Ricardo Blanco-Cicerón e Familia Acuña Castroviejo non dixitalizado | Disponible para préstamo | |
|