040 | $a#HEREDA# |
---|
090 | $a#HEREDA# $b#HEREDA# $e#HEREDA# $fRBC/Foto-04//15 |
---|
091 | $cTEXT |
---|
100 | $aMas Castañeda, Pelai $d1891-1954 $eFotógrafo $vBarcelona |
---|
245 | $a[Torque de prata de Mondoñedo ou da Recadieira. Colección de ourivaria Blanco-Cicerón nº 26] |
---|
300 | $a6 fotografía(s) $bPositivo en branco e negro $c180 x 236 mm. e inferiores. $hPapel. $iBo |
---|
351 | $aUnidade documental composta |
---|
500 | $aFoi atopado en 1884 cerca do castro de Recadieira, concello de Mondoñedo. |
---|
500 | $aPeza que formaba parte da colección de ourivaría Blanco-Cicerón, vendida polos seus herdeiros a Álvaro Gil Varela quen a cedeu en depósito ao Museo Provincial de Lugo en 1974. Tras a morte de Gil Varela, a súa familia solicitou, en 1999, cambios no contrato de cesión e, ante a falta de resposta, o caso acabou nos tribunais. Finalmente, o Supremo dá a razón aos herdeiros de Gil Varela que en outubro de 2013 retiran a colección do Museo de Lugo. Por fin, en 2015, declarada xa a colección como BIC, a familia e a Deputación chegan a un acordo regresando as pezas ao Museo a cambio de 2,3 millóns de euros. |
---|
505 | $a1 copia de 106 x 143 coa peza pendurada dun cravo sobre fondo branco e a numeración manuscrita: Nº 26 |
---|
505 | $a3 copias de 188 x 122 mm., coa peza pendurada dun cravo sobre fondo branco. Unha das copias, en brillo, leva no reverso a nota manuscrita: F. Acuña Castroviejo / Colección Blanco Cicerón |
---|
505 | $a2 copias de 180 x 236 mm., coa peza pendurada dun codel sobre fondo gris e coa fractura lateral desprazada. Levan a numeración manuscrita 26, unha delas tachada e correxida como 23. Esta mesma copia leva no reverso a mención de responsabilidade manuscrita: Foto Mas / Barcelona / Nº 31033 |
---|
506 | $a#HEREDA# |
---|
520 | $aColar ríxido formado por dous arames grosos e outros dous máis finos e retorcidos, torsionados en forma de soga e soldados nos extremos nunha vareta de sección circular adelgazada cara aos remates en forma de gancho cos extremos voltos, que, pola súa vez, están decorados cun ensanchamento globular no centro e un cono no final. Presenta unha decoración ternaria de tres oitos expandidos na zona funicular, así como unha serie de liñas incisas de puntos, círculos con punto central e arquiños, situados na variña lisa. |
---|
535 | $aBiblioteca e Arquivo do Museo do Pobo Galego |
---|
540 | $a#HEREDA# |
---|
541 | $a#HEREDA# $c#HEREDA# $d#HEREDA# |
---|
545 | $aFillo do tamén fotógrafo Adolf Mas Ginestà, colaborou co seu pai desde 1916 nas campañas fotográficas que, a través do Arxiu Mas, lles encargaban diferentes institucións. En 1919 levou a cabo a campaña de Galicia, cunha duración de seis meses, realizando máis dun millar de negativos, entre eles, a colección de ourivería de Blanco-Cicerón. A noticia do seu percorrido polo noso país, empregado unha moto con sidecar para os seus desprazamentos, foi recollida na revista Vida Gallega (nº 138, 1920). Nos anos seguintes seguiu realizando campañas por diversas zonas de España, ata que a Guerra Civil primeiro e a II Guerra Mundial truncaron os proxectos do Arxiu Mas. Pelai Mas seguiu traballando como fotógrafo ata o seu falecemento en 1954. |
---|
546 | $aCastelán $bHumanística |
---|
592 | $a1919 $gSantiago |
---|
650 | $aOurivería |
---|
650 | $aColeccionismo |
---|
651 | $aLugo-Mondoñedo-Os Remedios (Nosa Señora)-A Recadieira |
---|
700 | $aBlanco-Cicerón Núñez, Ricardo $d1844-1926 |
---|
852 | $a#HEREDA# |
---|
nº Control | Sinatura | Ubicación | Estado | |
---|
0004661 | RBC/Foto-04//15 | Ricardo Blanco-Cicerón e Familia Acuña Castroviejo non dixitalizado | Disponible para préstamo | |
|